دانیال دانیال ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات مامان بابا وگل پسری

اینم نمای دیگه ای از اتاق پسری

1391/11/25 16:10
نویسنده : شقایق
552 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم باید بهت یادآوری کنم  که ما تو منطقه مرزداران ساکنیم و فعلا مستاجریم تا ایشاله وقتی شما به دنیا اومدی یه خونه بزرگ و خوشکل بگیریم 

خونه الانمون 90 متری  2 خوابه هست با یه حیاط 100 متری بزرگ که دست خودمونه که ایشالله وقتی یکم بزرگ شدی میری توش بازی میکنی 

و اتاق شما گل پسر 18 متره که بابایی حمید دوست داشتنی خودش برات رنگ و موکتش کرده ( مرسی بابایی خوش ذوق و سلیقه )

نمای دیگه از اتاق پسری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مادر ایرانی
25 بهمن 91 17:08
عزیزم تصادفا وبلاگت رو دیدم فقط بگم1-بعداز زایمان روزای اول برنج کاهو شیر ...نخور من امتحان کردم بهتر بود چون اینا باد داره و پیچیدن باد تو روده ها بعد از سزارین خیلی بده 2-هر روز یه قاشق روغن زیتون بخور حتما حتما(رفع یبوست بعد از زایمان )3- بعد زایمان اگه فکرایی به سرت زد که نگران کننده بود جدی نگیر و به خودت بگو این دلواپسی ها بی خوده (افسردگی بعد از زایمانه)
در مورد مواردی که گفتم از بقیه هم بپرس تا بهترین رو انجام بدی




مرسی خانم خیلی خیلی مهربون از توصیه هاتون . بوس
حتما انجام میدم
mamane parmida
25 بهمن 91 17:10
عزیزم خیلی همه چی عالی و زیبا ست امیدوارم پسرگلتون به سلامتی به دنیا بیاد وزیر سایه پدر ومادر بزرگ شه . فقط اگر حمل بر فضولی ودخالت نباشه به نظر من یه قالیچه از اینایی که رنگای خیلی شاد وطرح های بامزه بچه گونه دارن تو اتاقش بندازید تا یه کم رنگ به فضا بده. بازم ببخشید . راستی آدرس وبلاگ دخترم رو براتون گذاشتم سر بزنید ( با فیلتر شکن) خوشحال می شم .