دانیال دانیال ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات مامان بابا وگل پسری

عید نوروز

1392/1/1 19:21
نویسنده : شقایق
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر زیبای من . عیدت مبارک خوشگلم 

این گل زیبا برای زیباترین پسر دنیا به مناسبت اولین عید باستانی یعنی عید نوروز از طرف منو بابا حمید 

گل برای زیباترین گل دنیا پسرم

 

امروز اولین روز سال 92 و اومدم تا اینجا عید بهت تبریک بگم زیبای مامان . ایشاله سال دیگه یعنی عید 93 خودتم با منو بابایی سر سفره هفت سین نشستی . آمین 

گل مامان درست 1 ماه دیگه مونده تا بیای بغلم و منو به عرش برسونی . خدایا مرسی 

الهی من قربون اون تکون خوردنات برم . انگار داری تو شیمکم فوتبال بازی میکنی مامانی . 

چند شبه با حرکتهایی که میکنی نه برام خواب گذاشتی نه نفس ولی اشکال نداره گلم با تمام اینها عاشقانه دوست دارم و برای دیدنت بوئیدنت و در آغوش کشیدنت لحظه شماری میکنم . 

خدایا آرزو میکنم ماه دیگه پسرم با سلامت کامل به دنیا بیاد و درآغوش بگیرمش . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

zahra
31 فروردین 92 13:52
sshaghayegh jan ashkamo dar avordi che ghadr ehsasi neveshti


fadat besham dokhtar ame ehsasatim . khoda asaro barat hefz kone