دانیال دانیال ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات مامان بابا وگل پسری

اولین خرید سیسمونی پسرم

1391/11/24 22:15
نویسنده : شقایق
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشکلم سلام 

امروز میخوام برات از خاطرات اولین لوازمی که برات خریدیم بگم 

البته قبلش بگم که تو اون تاریخ شما گل پسر تازه 9 هفته بودی یعنی اندازه یه حبه انگور ولی من و بابایی بخاطر ذوقی که داشتیم خریدمونو زود شروع کردیم .

روز 14 ماه مهر بود که من به همراه بابایی حمیدو دختر عمه هام و همسراشون رفتیم نمایشگاه بین المللی نوزاد و با کلی ذوق و سلیقه برات اولین لوازم سیسمونیتو خریدیم البته من و بابایی هیچی در این مورد بلد نبودیم آقا مسعود شوهر دختر عمم که تازه بچه دار شدن بهمون یاد داد  و ما شیشه شیر . پستونک. سر شیشه. آبمیوه خوری و .... مارک اونت برات گرفتیم که حتما عکس لوازمتو برات تو وبلاگت میزارم . بعد از اون هم کالسکه . کریر . تخت پارک و کیف لوازم مارک گراکو رو برات سفارش دادیم که ارسال کنند .

خلاصه که کلی چیزای خوشکل برات خریدیم و با کلی خستگی همراه با شادی و شوق برگشتیم خونه .  

بعد از اون هم تو تاریخ 20 ماه مهر من و بابایی حمید اولین هدیه های کوچولومونو برات خریدیم من یه پیراهن آستین کوتاه لی و بابایی یه بادی رنگی خیلی ناز . ( مبارکت باشه شاهزاده ما) ایشاله به سلامت به دنیا میای و لباساتو تو تن خوشکلت میکنم.  

بازم میگم دوست داریم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)